Innovatieve technologieën voor maximale prestaties bij het tegelen van tegels – met de producten van de PCI-Nano-lijn
Onder het motto “Out of this world” plaatst PCI Augsburg GmbH vanaf februari 2023 haar technologisch geavanceerde, duurzame PCI-Nano-lijn in het middelpunt van haar jaarcampagne. De PCI-Nano-lijn wordt gekenmerkt door innovatieve technologie op het hoogste niveau, voor een uitzonderlijk toepassings- en verwerkingsprofiel. Vaklieden profiteren van een eenvoudige verwerking, toepassings- en planningszekerheid, alsmede tijd- en kostenbesparing.
De actuele en toekomstige eisen ten aanzien van de markt altijd een stap vóór zijn. Dat stelt PCI zich ten doel – met innovatieve, duurzame technologieën. Bij de nieuwe PCI-jaarcampagne onder het motto “Out of this world” ligt de nadruk daarom op het thema ‘Technologie’ en de innovatiekracht die hiermee gepaard gaat. Het gebruikte motief van de ruimte staat symbool voor de technologische vooruitgang van de geavanceerde PCI-Nano-lijn met zijn buitengewone toepassings- en verwerkingsprofiel, die het middelpunt van de jaarcampagne vormt.

De PCI-Nano-lijn omvat het nieuwe product PCI Nanorapid (de snelle flexlijm met innovatieve CSA-technologie), de variabele tegellijm PCI Nanolight met verbeterde lichtgewicht morteltechnologie en PCI Nanofug Premium met bewezen technologie voor briljante voegen met een zeer aantrekkelijk uiterlijk.

Nieuwbouw of renovatie – de drie producten van de PCI-Nano-lijn bieden maximale prestaties, verwerkingscomfort, planningszekerheid, kwaliteit en efficiëntie. Hiervan profiteren niet alleen vaklieden op de bouwplaats, maar ook de handel op het gebied van advies.

“De PCI-Nano-lijn is technologisch zo geavanceerd en innovatief, dat het campagnemotto ‘Out of this world’ voor de hand lag”, aldus Stephan Tschernek, hoofd Marketing van de PCI Groep. “De PCI-Nano-lijn staat voor kwalitatief hoogwaardige premium-producten, die zowel een grote bijdrage leveren aan het duurzaam bouwen van een gezonde woonomgeving, alsook de gebruikers een ongekend verwerkingscomfort en maximale prestaties bieden.”

Ter ondersteuning van de jaarcampagne “Out of this world” staan het hele jaar diverse communicatie-activiteiten gepland – online en offline. Een video-trailer om de jaarcampagne mee te starten is op YouTube beschikbaar.
Contact